Wepixel

Ce e “millennial branding” și de ce ar trebui să-ți pese?

În ziua de azi trăim într-o lume a informațiilor saturate. La fiecare colț suntem bombardați cu imagini și mesaje; orice ne-am putea dori să știm e la un click distanță. Cu două treimi dintre noi care avem telefoane inteligente și ne verificăm telefonul de 85 de ori în medie pe zi am ajuns la un stadiu în care prea mult e prea mult.

Vrem înapoi simplitatea. Putem să observăm asta unde design-urile distilate ale versiunilor logo-urilor sunt create în scopul de a tăia prin nebunia generației actuale.

Minimalismul este de obicei gândit ca fiind rece și dur, dar asta nu înseamnă ca așa trebuie să fie tot timpul. Design-ul simplu, când e folosit corect, poate să articuleze cele mai importante părți a mesajului unui brand.

UI – Friendly Typography

Interacționăm zilnic cu multe ecrane, acum mai mult ca niciodată, și brand-urile realizează  că logo-urile lor trebuie să fie scalabile ca să arate cât mai bine pe orice platformă. Un bun exemplu este Google. Logo-ul lor a fost modernizat cu un font sans-serif. Vice președintele de Product Management al companiei a explicat schimbarea:

“Credem că am luat ce-i mai bun de la Google (simplu, neaglomerat, colorat și prietenos) și l-am reformat nu numai în Google-ul de azi, ci și în Google-ul viitorului.”

OMBRÉ-UL

Tradiționalul gradient e înlocuit acum cu creșteri treptate de culoare. O cale gentilă e formată de la A la B și de la o distanță anume culorile par că se scurg una la cealaltă. Design-ul Ombré a logo-urilor permite introducerea folosirii de texturi și pattern-uri în design și definește marginile.
Negative Space

Design-ul ăsta a fost popular pentru mult timp. În 2016 am văzut trend-ul ăsta ieșind iar la suprafață. Design-urile cu un spațiu negativ incorporează, sau ar trebui să incorporeze, un mesaj  subliminal. Spațiul negativ creează balans și aduce o a doua dimensiune design-ului care-i comunică privitorului un mesaj secret fără a folosi cuvinte.

Linked

Logo-urile sunt metafore minunate pentru ceea ce ar trebui să reprezinte brand-ul tău; folosind imagini cu anumite corelări, brand-ul tău este descris într-un mod puternic și unic. Reprezentarea  vizuală a unui asemenea logo lasă o urmă puternică în urmă.

Corners

Psihologia formelor e destul de puternică și suntem influiențați de formele pe care le vedem. Pătratele și dreptunghiurile ne conferă un oarecare sentiment de liniște interioară. Asta datorită conformității naturale a societății pe care o râvnim. Colțurile și unghiurile drepte ne arată mai tare că simplitatea a revenit. Cele patru colțuri simbolizează unitatea și armonia companiei.  Colțurile pot fi folosite pentru a prezenta un mesaj unic pentru brand.

LINE ART

Line art-ul a fost uriaș în 2015 și încă mai e prezent și astăzi. Totuși, designerii trebuie să fie atenți când redimensionează design-ul ca să nu piardă anumite detalii.

Bars

Logo-urile ce incorporează un pattern cu bare se conectează cu clientul la un anumit nivel și le conferă sun sentiment de control. Ca și trend-ul cu colțurile, formele dreptunghiulare a barelor consolidează structura solidă a organizației.

(Source)

Wepixel

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

Most discussed

} /* ]]> */