Wepixel

WeTransfer dezvăluie un nou brand identity și UI

WeTransfer este unul dintre cele mai admirate start-up-uri din ultimul deceniu. În multe privințe, întruchipează fix la ceea ce le spunem clienților noștri să aspire: o idee simplă, rezolvarea unei probleme comune, executare impecabilă.

Ceea ce face WeTransfer să iasă în evidență este importanța ce o acordă design-ului; încă de la lansarea sa în 2009, WeTransfer s-a folosit de design pentru a adăuga ceva interesant în ceea ce e foarte plicticos, transferul de date de la un computer la altul.

WeTransfer a renuanțat faptul că design-ul, cu ajutorul unui brand și o interfață fresh, stârnește interesul utilizatorului.

În colaborare cu Bold Monday au realizat logo-ul pentru a arăta mai prietenos – aproape îți zâmbește – și își păstrează caracteristicile și la dimensiuni mai mici.

Culorile brand-ului și tipografia au fost, de asemenea, schimbate. Și ca să se potrivească cu brand-ul în general, interfața site-ului a fost simplificată, cu o formă mult mai ușor de folosit – cea pe care utilizatorii o folosesc cel mai mult.

Brand-ul companiei WeTransfer era deja foarte reușit iar această schimbare doar confirmă ingeniozialitatea și dăruirea ce  i-a fost oferită.

(Source)

Wepixel

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

Most discussed

} /* ]]> */